Darling Butterfly Background

Εδώ λοιπον είναι ο δικός μου χώρος που μπορώ να μοιράζομαι με όλους σας τις δημιουργίες μου. Η χαρά μου είναι μεγάλη όταν δίνω στα ονειρά μου ζωντάνεια κ στη φαντασία μου ολοζώντανες δημιουργίες....

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Καμβάς με τη Νatalie

Στο σεμινάριο με τη γερμανίδα Natalie Kallbah το Σάββατο 9 Απρίλη έκανα για πρώτη φορά κάτι διαφορετικό πάνω σε καμβά...Υπέροχες τεχνικές, όμορφα χρώματα, ζεστό κλίμα με όλες τις υπόλοιπες scrapbookers,πέρασα υπέροχα....Νομίζω ότι μου γεννήθηκε το μικρόβιο του καμβά...

                                                           Ο πρώτος μου καμβάς   

                                                                 Χαρααααα....
                                             



                                                         Ο πάγκος εργασίας μας...


                        Αλμπουμάκι.Εξώφυλλο.Ψέκασα με τα αγαπημένα μου ακρυλικά χρώματα.
                                                             Οι σελίδες του.
                                                         Αφιέρωση απο τη Νatalie.







                                                                 Το οπισθόφυλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου