Darling Butterfly Background

Εδώ λοιπον είναι ο δικός μου χώρος που μπορώ να μοιράζομαι με όλους σας τις δημιουργίες μου. Η χαρά μου είναι μεγάλη όταν δίνω στα ονειρά μου ζωντάνεια κ στη φαντασία μου ολοζώντανες δημιουργίες....

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Παραμυθένια άμαξα

Γεια σας φίλοι μου!!!Έχω λίγο καιρό να ανρτήσω νέα θέματα όμως πιστεύω με το σημερινό να σας ανταμείψω....Τι μπορούμε να κάνουμε λοιπόν όταν έχουμε κουτιά που θέλουμε να τα πετάξουμε γιατί τα θεωρούμε άχρηστα? 

                                      


Όπως αυτό εδώ, που το βρήκα από ένα δώρο κ το λυπήθηκα να το πετάξω...

                                      
Ξεκίνησε ως κάρο με μια ρόδα (για να αποθηκεύω κλειδιά που πολλές φορές ξεχνώ απο δω κι απο κει) που το μόνο που έκανα ήταν να ντύσω το κουτί κ να χρωματίσω τη ρόδα με μελάνια κ σκόνη....όμως ήθελα να το προχωρήσω κ έτσι μου ήρθε η ιδέα της άμαξας.Της έβαλα πορτούλες, κουρτινάκια...


και βεβαίως κάθισμα κ σκίαστρο...
την οροφή την έφτιαξα σα να είναι ένα καπάκι που θα μορώ να το ανοίγω όποια στιγμή θέλω για να βάζω κ να παίρνω σοκολατάκια.....Ελπίζω να σας αρέσει...Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ώς ντεκόρ σε βιτρίνα, για βάφτιση, για διακοσμητικό στην είσοδο ενός σπιτιού ή ότι άλλο φανταστείτε...
 

7 σχόλια:

  1. ΟΥΑΟΥ!!!! Έχω μείνει άφωνη!!! Φανταστική ιδέα και τέλεια υλοποίηση! Εγώ δε θα έφτιαχνα ποτέ κάτι τέτοιο! Μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ πολύ, βέβαια θα ήθελα να του προσθέσω κ άλλα διακοσμητικά...μπορείτε να μου πείτε τις ιδέες σας,ανυπομονώ να τις ακούσω.Χαίρομαι που σας άρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα και καλώς σε βρίσκω Έλενα! Πράγματι η άμαξα σου είναι πανέμορφη! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ πολύ Έφη μου χαίρομαι πολύ που σου αρέσει γιατί πραγματικά κ οι δικές σου δημιουργίες είναι ξεχωριστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!!
    Απο το τίποτα έκανες ένα θαύμα!ΜΠΡΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή