Darling Butterfly Background

Εδώ λοιπον είναι ο δικός μου χώρος που μπορώ να μοιράζομαι με όλους σας τις δημιουργίες μου. Η χαρά μου είναι μεγάλη όταν δίνω στα ονειρά μου ζωντάνεια κ στη φαντασία μου ολοζώντανες δημιουργίες....

Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Καμβάς πεταλούδας




Γεια σας φίλοι μου, Χρόνια πολλά, Χριστός ανέστη,εύχομαι να περάσατε όλοι όμορφα αυτές τις μέρες.Εγώ επέστρεψα στη καθημερινοτητα πρίν από λίγες μέρες κ μπορώ να πω ότι αυτό το διάλειμμα το χρειαζόμουν...Άλλωστε το να κάνει κανείς Πάσχα στο χωριό του μαζί με αγαπημένους κ φίλους είναι ότι καλύτερο....Για να σταματήσω λίγο τη φλυαρία μου...Ήθελα εδώ και καιρό να αναρτήσω το πρώτο μου καμβά πριν από 5 περίπου χρόνια,τον είχα φτιάξει έχοντας στο μυαλό μου κάτι φανταχτερό κ κάτι αντιπροσωπευτικό..κ βέβαια τι άλλο μπορεί να ήταν εκτός από πεταλούδα?
Οι πεταλούδες που βλέπετε είναι κολλημένες μια μια με τσιμπιδάκι πάνω στο καμβά αφού πρώτα είχα σχεδιάσει το σχέδιο της (ακολούθησαν κ άλλες σε διάφορα χρώματα τις οποίες πρέπει να ψάξω να τις βρω,όταν τις βρώ κ αυτές θα τις αναρτήσω)......Βέβαια να σας πω ότι άπειρη ως τότε με το αντικείμενο δεν είχα προβλέψει να φτιάξω κάτι για φόντο γι αυτό τώρα είναι αυτές (the butterflies) k ο καμβάς....
Θα ήθελα πολύ να μου προτείνετε λύσεις... 

4 σχόλια:

  1. Ελενα, ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
    Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσες να σε γνωρίσω και να δω τη δουλειά σου και για τα όμορφα λόγια που μου έγραψες στο σχόλιο. Νάσαι καλά ακι πάντα να δημιουργείς με ευαισθησία και φαντασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελενα Καλό μήνα!!
    όταν λες φόντο τι εννοείς?
    είναι τόσο εντυπωσιακές και όμορφες που δε νομίζω να χρειάζονται κάτι άλλο!εγώ θα σου πρότεινα να τις κορνιζάρεις!!θα έφτιαχνες δύο όμορφα κάδρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ πολύ για τα όμορφα σου λόγια Χαράμου,να είσαι καλά.Δέσποινα εννοώ ότι ο καμβάς είναι λευκος κ δεν ήξερα τι άλλο να του κάνω,πάντως σε ευχαριστώ γα τα καλά σου λόγια...καλη συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έλενα, σ'ευχαριστώ για τη βόλτα σου από το μπλογκοσπιτάκι μου...
    οι πεταλουδες εντυπωσιακότατες, χαρά στο κουράγιο σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή